14 Nisan 2010 Çarşamba

Wonderland Accessories


Evet biliyorum sadece 11 izleyenim var... Ama kim şu 2 küçük kadının muhteşem emeklerini anlatmama engel olabilir.

Gamzeyle hiç gitmek istemediğim bir okulun hiç gitmek istemediğim bir bölümünde kesişti yollarımız. Sadece 18 yaşındaydık. Özellikle benimkine göre oldukça küçük olan kafasını sınıf kapısından uzatıp, “afedersiniz geç kaldım, otobüs kaza yaptı” dedi. İşte o günden beri ne ben onu bırakabildim ne o beni. Beraber okuduk, yedik, içtik, uyuduk, uyandık, geç kaldık, erken kalktık, saçlarımızın boyunu yarıştırdık (hep ben kazandım tabiiki )...Şimdi o büyüdü hep içinde olan hatta hep içinde kalan yaratıcılığını en az kendisi kadar zevkli olan Cansu ile birleştirip birlikte bu muhteşem aksesuarları yapmaya başladılar.
Benim edebiyatımda türkçem de burada bitti, artık siz de bir zahmet tıklayın....

http://www.wonderlandaccessories.com/

4 yorum:

Diwonderland dedi ki...

Ama sen beni yine ağlattın ama ya seni çok seviyorum canım birtanecik dostum

The Thimble Thumb dedi ki...

Ne demek efendim sizin ellerinize sağlık

CaNsU dedi ki...

canım benim güzel sözlerin için çok teşekkürler... küçük kadınlar heheh çok sevdim:)

The Thimble Thumb dedi ki...

ne demek canım benim